Sunday 18 May 2014

FlashGet v3.7.0.1220 Full

FlashGet v3.7.0.1220 Full (Alternative IDM)


FlashGet khusus diwujudkan untuk menangani dua masalah terbesar apabila memuat turun fail : Kelajuan dan pengurusan fail yang dimuat turun .
FlashGet Versi 3 Beta Penggunaan:
Jika FlashGet telah dipasang pada sistem anda, kembali ia dengan menggerakkan semua fail kepada folder yang berasingan dan kemudian unzip fail yang dimuat turun ke folder FlashGet pemasangan anda.
Jika anda ingin menyimpan bahasa Inggeris sebagai bahasa lalai anda, JANGAN lupa untuk mengikuti langkah-langkah ini sebelum keluar FlashGet versi 3 :
- Klik kanan pada ikon dulang
- Pilih Pilihan
- Klik tab Rupa dalam tetingkap Options
- Klik pada Bahasa
- Pilih Bahasa Inggeris
- Klik Guna dan kemudian OK
Jika anda pernah menunggu selama-lamanya untuk fail anda untuk memuat turun dari sambungan yang perlahan, atau telah memotong pertengahan muat turun - atau hanya tidak boleh menjejaki muat turun anda sentiasa berkembang - FlashGet adalah untuk anda.
FlashGet boleh berpecah fail yang dimuat turun ke dalam bahagian-bahagian , memuat turun setiap bahagian secara serentak, bagi peningkatan dalam memuat turun laju dari 100% kepada 500%. Ini , ditambah pula dengan ciri-ciri pengurusan yang kuat dan mudah untuk digunakan FlashGet , membantu anda mengambil kawalan muat turun anda seperti tidak pernah sebelum ini.

Berikut adalah beberapa ciri-ciri utama " FlashGet ":
- Mengoptimumkan sumber sistem
FlashGet boleh menggunakan sehingga sumber-sumber sistem rendah dan tidak akan mempengaruhi kerja biasa anda atau belajar.
- Call anti -virus secara automatik
FlashGet boleh menghubungi anti -virus secara automatik untuk membersihkan virus, spyware dan adware selepas tamat turun.
- Meningkatkan kelajuan muat turun dan kestabilan
FlashGet boleh meningkatkan kelajuan muat turun dari 6-10 kali. Ia menggunakan MHT (Multi -pelayan Hyper- threading Pengangkutan) teknik dan pengoptimuman aritmetik
- Sokongan HTTP , FTP , BT dan lain-lain pelbagai protokol
FlashGet menyokong HTTP , FTP , BT , MMS, RTSP dan protokol lain. Ia adalah yang lancar antara protokol dan tidak ada keperluan untuk beroperasi secara manual untuk muat turun suis . Satu teknik Touch mengoptimumkan BT turun dan secara automatik boleh memuat turun fail sasaran setelah mendapat maklumat benih, dengan itu tiada keperluan untuk beroperasi lagi.
- Berkuasa ciri pengurusan fail
Ia menyokong kategori yang tidak terhad. Setiap kategori dibahagikan direktori penjimatan turun. Ciri pengurusan yang berkuasa boleh menyokong drag dan drop , menambah dan Penerangan , carian, menamakan semula, dan lain-lain


Company: Amaze Soft 
File Size: 6.4 MB 
Published: 11:55 - 92/5/15 
Source: PC Download

Download addictions : http://www.flashget.com/en/addons.html

Screenshot :




Download Sini :
Full : Sini

RAR Password : malaysiafreesoftware.blogspot.com     (if needed)

************************************************************************
malaysiafreesoftware.blogspot.com
the joy of Downloading!

No comments:

Post a Comment